Jastarnia, kwatera prywatna

Jastarnia

Dariusz z rodziną z Siedlec

Jesteśmy tu już piąty raz. Generalnie nam się tu podoba. Jastarnia jest rodzinna, przytulna, nie to co Łeba – taki tłum, że trudno przejść. Lubimy morze, słońce, piach. Poza tym chłopaki mają kłopoty z gardłem, więc chcemy, żeby jak najdłużej zdrowe powietrze wdychali. Zagranicą jeszcze nie byliśmy. Z dzieciakami wolimy w Polsce; tutaj tylko 6 godzin jedziemy.

Jesteśmy tu 10 dni. Długo, zwykle bywaliśmy 6 -7 dni, bo nie miałem więcej urlopu. Rano idziemy na plażę, potem wracamy, dzieciaki śpią, potem obiad, po obiedzie spacer, kończymy dzień o 20. Wynajmujemy kwaterę prywatną, lubimy mieć swój własny kąt. Za nocleg zapłacimy 2000; za jedzenie na mieście drugie tyle. Drogo. Plus koszty paliwa, plus te wszystkie atrakcje dla dzieci, bilety wstępu na karuzelę, lody, gofry, samochodziki, rejs statkiem – wyjdzie około 5-6 tysięcy. Kupę kasy się wydaje nad morzem.

Wakacje to jedyny czas w roku, kiedy możemy odpocząć. Pracujemy bardzo intensywnie. Dojeżdżamy do pracy do Warszawy 100 km, półtorej godziny w jedną stronę. Ja się zajmuję spedycją, żona pracuje w biurze. Dzieci są w żłobku i w przedszkolu. Kiedy wracam wieczorem do domu, właśnie idą spać.